معرفی نرم افزار قالب سازی cimatron E 9.0
 
ساخت وتولید-قالب سازی
نحوه طراحی وساخت قالب های صنعتی-پروژه-کاتالوگ

این نرم افزار محصول یکی از شرکت های قالب ساز اروپایی که در زمینه طراحی ابزار وانواع قالب های صنعتی می باشد که کارکرد بسیار اسان داشته ومی توانند جایگزین نرم افزار دیگر شود ابتدا بپردازیم به قابلیت های این نرم فزار که دارای بخش ماشینکاری که ازفن اوری5محوره در ان می توان اشاره کردکه عملیات را قبل از تولید شبیه سازی وجریان اطلاعات را بین برنامه نویسان وواحد تدارکات توسط فرمانهایpath پخش وباعث اسان شدن یرنامه می شود وگزارشان NC قطعه بصورت خودکار تولید شده واین اطلاعات بصورت انلاین وچاپی در اختیار بخش تولید می رسد.

استفاده از سیستم های 5محوره باعث توانایی در برش مارپیچی فرز -ترادیسی (تغییر شکل)- وپیشرفت هایی در ساخت پروانه کشتی شده است.

داشتن قابلیت های جدید بنام اتومیت دریل که حفره ها ودوره بند کشی را نمایش ود صورت تلفیق با کیومیت دریل باعث بازده بالا می شود.

این نرم افزار شامل بخش های زیر است:

1.sketcher :در این بخش کاربر با رسم اشکال قطعه مورد نظر توسط ابزارهای پیشرفته وحجم دهی محصول را اماده ونرم افزار محصول را در هر مرحله انالیز می کند.

2.Assembly :یکی از مهمترین بخش ها است که قطعه انالیز شده توسط قطعات استاندارد قالب سازی که از بهترین شرکت های جهان می باشد اماده سرجمع کردن محصول وتولید نهایی قالب می شود

3.Drafting :در این بخش قالب واجزای ان بصورت تک تک نقشه شده واماده سیکل تولید می باشد

 Data Translation

         


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 11:11 قبل از ظهر
رضاآذری

درباره وبلاگ


باعرض سلام وخوش امد گویی هدف از ایجاد وبلاگ ارتقا سطح دانش بازدید کنندگان وتبادل اطلاعات می باشد باتشکر:رضاآذری کارشناس ماشین ابزار از دانشکده فنی مشهد reza_azary@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساخت وتولید-قالب سازی و آدرس rezaazary.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 1404
بازدید کل : 237724
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1